Thursday, July 28, 2011

Tahniah Pelakon Singapura......



Pertama sekali aku nk ucapkan tahniah untuk pasukan@pelakon bola sepak Singapura, sebab diorang menang dalam perlawan pusingan ke 2 kelayakan Piala Dunia 2014 di Bukit Jalil menentang Malaysia....

Aku tengok game td memang agak mendebarkan sebab defend Malaysia ni bermasalah, nasib baik ada keeper kita boleh tahan hebat... tapi apa yang menyakitkan hati, adalah sikap2 pemain2 singapura yang pandai berlakon mcm nk berebut anugerah pelakon lelaki terhebat dunia 2014..... sikit2 jatuh, nk bangun sendiri pn xboleh, yang budak keeper dia pn sama, buat2 sakit kepala.. kalu ikutkan hati aku memang je nak lompat turun ke padang pastu penyepak sekor2 pemain singapura... tapi nk buat macam mana, aku xdak kuasa.. hehhehe..

kat sini aku nak puji la fans team malaysia sebab sokong sepenuh hati sampaikan stadium Bukit Jalil yang besar 2 pun penuh sampai sesak, dorang semua memang berharap untuk tengok team Malaysia menang dan layak ke pusingan seterusnya.... tapi apa pun tahniah la kt team Malaysia, sebab kita x target pun tok sampai ke tahap ni..... kita cuba lagi di masa akan datang...


No comments:

Post a Comment