Wednesday, July 8, 2009

SALAM PERKENALAN


ASSALAMUALAIKUM.... hmmmm, aku ni baru nak berjinak jinak dlm hal blog ni, so kalu ada salah tolong la tegur...

aku pun xtau pasaipa aku t'gerak hati untuk nak tulis blog ni.. maybe dalam blog ni aku akan banyak tulis tentang masalah masalah yang aku o yang hampa suma hadapi dalam menjalani idup seharian....sebelum ni aku banyak baca blog orang lain je, dari situ la aku minat nak jadi blogger gak. aku tengok grop ni bebas nak luahkan pendapat masing masing yang mana sblm ni aku tengok orang malaysia ni cukup susah nk meluahan pendapat masing masing..

dalam pada tu, memang dah jadi resam manusia bila dah dapat meluahkan pendapat o perasaan depa ni sampai terlalu bersemangat hingga menyentuh o mengguris perasaan orang lain. maka terjadilah pergaduhan sesama sendiri o kumpulan kumpulan tertentu, tak kira ahli politik o orang biasa......

mmmmm, aku rasa setakat ni jekot untuk permulaan aku menulis... nanti kalu ada masa aku tulis lagi.. daaa...

2 comments: