Friday, December 10, 2010

lepas sudah seksaan

setelah berjuang selama 3 minggu d minggu peperiksaan yang lalu, hidup aku mulai kosong, tidak terisi dengan apa2 aktiviti... boring la plak.. waktu minggu periksa dulu terasa tertekan sangat.. hmmm.. tula lumrah manusia, xpernah terasa puas dgn apa yang ada.. huhuhu.. masa kosong rasa boring masa sibuk rasa tertekan lak.. huhu..

tapi time cuti ni aku xboleh balik umah, mak aku xbg balik.. cdey gak... mak aku xsayang aku ka??? hmmm.. haha.. xla, mgkn dia ada reason dia.. malas lak aku nk tanya dia pasaipa xbg aku blk.. keh keh keh....

ni bermakna 3 minggu cuti ni aku kena stay kt PR yg tercinta la.. hmmm.. xpa2, aku kena bt something tok boleh buat duit.. hehe...

di samping tu aku kena buat persiapan untuk semester dpan lak.. banyak benda nk kena setel, PSM la, pojek burger aku.. hmmm...

No comments:

Post a Comment