Friday, November 26, 2010

aku terima nikahnya...


"aku terima nikah dengan polan binti polan dengan mas kahwennya rm 22.50 tunai" dengan skali lafaz member aku mat naser berjaya menjadikan buah hatinya sebagai teman hidupnya... hahaha, rasanya terharu lak bila tengok member sekolah dulu dh kawen... aku???? aku xpa, aku rasa muda lagi.. hahaha...

majlis pada malam tadi dilakukan secara sederhana tp meriah, dengan usikan tok imam yg cukup sporting.... tok imam 2 xhbs2 dok usik mat naser ni.. hahaha... kalu aku jadi mat naser kompom aku gelabah... sedangkan waktu mat naser nk akad nikah pn aku lak yg takot.. gilo...

cikit cita pasal mat naser.....

dia ni member aku dari sek ren sampai sek men tingkat 3, pas2 aku pindah sekolah... dulu kalu tgk dia ni org akan ckp "ish, belemoih (comot)tol dak ni" hehehe... xnmpk lgsg yg dia ni akan kawen awal.. tp skrg ni dia la yg kawen dl.. huhu... org yg d canang2 nk kawen awal smp lani xkawen2.. huhuhu... lepas hbs blajr dia ni smbg bljr kt upsi then trus dpt mngajar kt pulau kt sabah. (kawsan p2)..

pasal dia dgn bini dia lak, dorg ni dl mengajar kt satu sekolah di sabah... bini dia sempat mengajr sekali sat je kt situ, then dia dpat tukar balik semenanjung.. yang best nya, dorg xbecinta pn.. cuma waktu bini dia nk blk ke semenanjung dl, mmb aku just ckp(msg) yang dia nk masuk minang je, then si bini terus ckp kt family then family setuju.. lepas si bini balik semenanjung dorg jumpa sekali je sebelum kawen, waktu majlis tunang bln 3 lepas.. pas2 jumpa lak semalam waktu nk akad nikah.. haha.. gilo...

tapi apa pn, gua respect sama lu la mat naser... aku doakan hang berbahagia selama lamanya..

No comments:

Post a Comment