Saturday, November 20, 2010

apahal lu uncle???


waktu balik kampung baru2 ni, abg ipar aku menunjukkan something yg agak mengejutkan aku iaitu tentang uncleseekers... aku pn baca la blog pakcik hantu 2, apa yg mengejutkan adalah pendedahan pakcik 2 tentang hubungan dia dengan bekas permaisuri kita iaitu permaisuri siti aisyah...

hei pakcik, apa motif hg?? sj nk aibkan permaisuri? nk cari publisiti?? atau apa?? aku rasa mmg betol apa cita hg 2 tp xpyh la cita smp begitu details kt goBLOG hg 2.. cita yg biasa2 dh la.. tlg la paham perasaan org yg telibat... aku xmo la ckp pasal apa yg hg telah bt sebelom ni, yg ntah betol ntah tidak.. tapi yg pasal yg terbaru ni mmg tol melampau..


aku harap pakcik hantu ni dapat memperbetolkan keadaan sebelum terlambat.. kasihan la org2 sekeliling yg telibat...




beringatlah kamu






No comments:

Post a Comment