Thursday, November 18, 2010

ada apa dengan parit raja

dh hampir 4 thn aku d parti raja, macam2 perkara suka n duka yg aku lalui,
nak o x aku tetap kena lepak kt sini sampai aku habis pengajian aku...
kebanyakan suma dak2 batch aku 07/08 dh habis pengajian... aku bila???

tp xpa, aku kena tabahkan hati aku, bukan semua orang dapat macam aku sekarang ni..
aku kena bersyukur kepadaNYA... tp aku dh hampir ilang sabar dengan keadaan aku sekarang..
orang lain yg sama umur dgn aku dh sibuk kumpul harta.. aku???

haha, tapi aku masih ada kawan2 aku yg masih memahami aku.. thanz 2 all my housemate azam, aza, zaidi, hamdi, cumi, n azrin... xlupa gak adik aku yg 2 ekoq 2, huhuhu, along n angah.... suma dak2 ni xjemu2 layan kerenah aku yg kadang2 xmasuk akal ni...

aku kena tabah sampai ujung tahun depan, aku kena buktikan pada mak n abah aku yg aku boleh buat.. sebelum ni dorg xpecaya aku boleh blajar smp tahap ni.. ni la yg org panggil rezki..
aku pecaya pada rezki Tuhan nk bg kt kita..

apa yg aku perlu buat sekarang think +ve dan terus mara.. jgn putus asa.. kalu aku piki aku ni xbenasib baik, sebenarnya ada lg ramai yg xbenaseb baik dr aku...

No comments:

Post a Comment